Daisypath Anniversary tickers

Thursday 4 August 2011

Selamat berpuasa

Salam,

Dah empat hari umat Islam berpuasa. Alhamdulillah, saya dapat berpuasa dengan baik. Walaupun masih belum sihat sepenuhnya. Selagi ada kudrat memang taknak tinggal puasa (cuti stp bln tu bila dtg mmg x blh elak la) .

Puasa kali ni, sayu betol hati. Memang lately ni saya sedih yang teramat sangat. Tak tahu kenapa. Air mata ni cepat je mengalir. Kesihatan, pun tak berapa bagus. Keluar masuk hospital tu dah mcm rutin.

Teringin nak masak2 untuk berbuka puasa ni. Tapi keadaan tak mengizinkan. T__T. Mak pula takde sepanjang bulan puasa ni. Tinggal saya berdua dengan husband.. Mak suruh beli je. Hari-2 beli, memang tak lalu lah. Bukan sedap pon makanan yang org jual kat pasar ramadhan tu. Rupa cantik, rasa...kelaut. MAHAL..!!!

Sedihhhhhhhh nya.

Bulan puasa ni, ada hamba Allah yang baik hati bagi rezeki pada saya. Terima kasih banyak-banyak. Hanya Allah je yang boleh balas pemberian dia tu.

Saya dapat tempahan buat kad raya & mcm2 jenis greeting cards dari satu jabatan NGO ni. Kalau ikut kan mmg tak mampu nak buat. Saya tak kuat mcm dulu. Tangan saya x boleh nak gerak sangat. Tapi bersungguh2 pulak hamba Allah ni. Saya tak mampu nak tolak. Seadanya saya cuba buat yang terbaik. Nasib husband ada tolong ptg & gunting kertas.

Bulan ni selain bulan puasa, bulan kelahiran orang2 yang saya sayang.

No comments:

Post a Comment