Daisypath Anniversary tickers

Friday 16 September 2011

Meletop

Salam,

Lately ni saya mmg outspoken habis. Dah banyak terpendam tersimpan dalam hati ni. Sabar dah sampai  x ckp space. Rupanya saya deal dengan manusia yang tak boleh cakap baik2. Bila kita berlembut. Dia ingat kita bergurau. Dan makin  naik minyak pulak dia nak  memperlekehkan kita. Ok fine.

Selama setahun ni saya  sabar jer dengan karenah & ragam dorang. Lantak la apa kau nak buat. Tapi bila kita lantakkan , eh makin hebat pula nak tunjuk kuasa. Saya manusia biasa punya perasaan. Selagi saya sabar. Saya akan sabar. Tapi  this time, cannot.

Last week 1st time saya mengamuk , setelah  setahun diam je dengan perbutana dorang. Memang saya  bagi habis2 sampai terdiam dia tak terkata-kata. Memang ringan je tangan saya yang sakit ni sepak muka dia. Saya dah banyak kali sound, jangan sampai tangan sy naik kemuka dia. Kalau  dah kene mmg bisa. Tapi mmg dia mintak sangat kan.

Kalau dah terlampau banyak sangat menyimpan , sekali  keluar memang meletop. Siapa yang  ada add FB saya tu, maafkanlah  sepatah dua kata2 kesat saya tu. Saya kalo boleh taknak  bising2, mengamuk2 tak tentu hala. Tu masa budak2 dulu lah. Skang ni lebih banyak sabar n diam. Tapi dalam sabar2 tu boleh juga meletop kalau x kena gaya..

T_T

No comments:

Post a Comment