Daisypath Anniversary tickers

Thursday 29 September 2011

Saya & Frame

Salam,

Dua tiga hari ni, saya kene tinggal kat rumah. Husband outstation. Rasa mcm kehilangan je. Bukan tak biasa pon, kalau saya kat sana mmg sorang juga. Tapi ada orang nak membantu / tengok2 kan. Ni bila dah sensorang kat rumah memang agak payah la dengan keadaan mcm ni. Takpelah, husband pergi sebab  kerja. Saya pon tade lah nak cakap apa. takut dia susah hati pulak nak pergi. Mak saya ada hal pula..takpelah tawakal je.. minta2 saya tade pape.


Tadi rasa sihat sikit, kuatkan semangat nak buat kerja sikit. Ada tempahan frame gambar. Nak petang tadi. Memang short notice betol, nasib baik semua bahan2 dah ready tinggal nak  gam2 kan jer. Dah alang2 buat  kerja tu, buat terus 2-3 frame lebih.  Sebelum pukul 5 tadi , orang nya datang ambil kat rumah..Tengah rasa sihat ni boleh la gagah buat. Kalau tetiba tak boleh  bangun, hurmm minta maaf je la.

Lately ni  mmg teruk sangat  tahap kesihatan saya ni.. ada satu hari langsung tak boleh bangun, lemah lesu satu badan.. Esok nya cergas.. time tu lah saya pulun nak buat apa kerja..2-3 hari pastu lesu balik.. Adoiyaiii.. Sedih dengan keadaan diri sendiri. ..takpelah nak merungut sangat pon tak elok.. redha kan je lah ketetuan illahi. Doa saya moga sihat dan kuat mcm dulu. Tak payah nak susahkan husband atau mak untuk urus diri sendiri pon dah bersyukur sangat. T_T

 Frame gambar yang ditempah tadi, utk Birthday Auntie.

For Sale 
...berminat boleh email saya..


No comments:

Post a Comment