Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 29 March 2011

Bila siput lagi laju dari line internet...


Salam,

Huarghhh tension sungguh. Internet  teruk gila Selowwww mcm siput, Lepas tu modem asyik la restart sendiri. Bila dah ok, tak leh nak  load page pulak. Email lagi la x boleh nak masuk. Facebook boleh  tgk je la, nak update apa sme x leh. Semangat tadi berkobar2 je nak update pasal Etude House. Adoii dengan kaki sakit ni, jari yang luka terkoyak. Hurmm, perut dah masuk angin ni, lambat makan. Erhhh..semua cukup lengkap lah. Bagus sangat.

Ni pon menaip kat word. Tade feel lah sini. T_T...
Okeylah, kita sambung cite pasal Etude tu lah erhh. Tade pic la, t_ t. Nanti dah ok line baru leh  cerita bergambar ye anak-anak :P~.
Dua hari berturut-turut saya ke Etude House, sampai bila saya cakap dgn husband nak pergi Etude lagi. Husband cakap apa tau, bila dengar je u cakap nak pergi etude, I rasa nak terkentut.” Hahahaha. Siut jerr... Tapi dia layan juga saya ke Etude.  Tapi  paling lama dia follow saya dalam tu  x sampai 5 minit pon. Bosan katanya.

Erhh saya x pernah bosan pon masuk sini. Hahaha..Husband pernah Tanya, kenapa asyik nak pergi sana je. Kenapa tak beli semua sekali. Erhh mana boleh. Kalau beli semua seklai, nanti dah tak boleh dtg lagi. So kita beli la sikit2. Dengan alasan leh pergi banyak kali. :P. Apa daaa, saya merepek ni.
Ermm..pergi banyak kali pon masih ada je lagi benda yang tak terbeli. Walaupon dah niat ni nak beli brg tu, Last2 masuk beli barang lain. Balik rumah terbayang2 barang yang dah niat memula tu. Macam semlm, saya niat nak beli eye liner,cotton pad,eye cream. Masuk2 je benda lain beli. Gerrr.. tu maknya nya ada peluang lagi tu nak singgah :P~.

Erhh dah lah, nanti line dah okey saya update betol2 erh, siap dgn gambar skali. Sorry la kat Aliaa & Dijah. Line internet ni mencemburui kita. Hahahaha.. asyik-asyik Etude House. Tade menda lain. :P~
Selain Etude House, saya juga pengguna kosmetik Estee Lauder dan juga Dior. Hahhh, yang tu ada masa leh la selit2 dalam ni.


Harap-2 lepas lah entry ni. Kalo x .. lambat lagi la saya update.. T___T


2 comments:

  1. huh..ape sorry2!!!sorry mu tidakku layan...kena update pasal etude..baru kulayan sorry mu tu!!!!

    ReplyDelete
  2. baekkk lah, sabar lah engkau menunggu update yang diharap2 kan. akan ku cari camera baru buat penganti.. kehkehkeh.. :P~

    ReplyDelete