Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 March 2011

Itai...

Hola,

Hari ni saya tak kerja. Hihihih.. PONTENG!!!!..
Saya makan ubat malam tadi, tidur dalam kol 10pm camtu.
Seyes sakit habis bandan2, dan letih semacam. Tatau la kenapa lately ni saya berkeadaan begitu.
Stress sampai  jadi sakit mcm tu  T__T.

Saya dah set alarm siap2 before tidur.
Biasanya saya akan  bangun 5.40am.
Terus mandi,solat dan bersiap.
6.30-6.40 dah ada atas jalan dah.. on the way ke opis.
Tapi pagi tadi,bila alarm dah bising2 bunyi. Saya langsung tak boleh bangun.
Sakit gila kepala, badan dan rasa nak muntah.
Adoii..Tahan juga nak bangun tu. Masuk toilet, dah mengigil. Aikk demam  lagi ke ni.
Lepas tu hujannnnn turun dengan lebat.
Erhhh, tak boleh jadi ni. Sambung tidor la balik.
Kol 9 tadi, sms bos. Saya amik leave.
Hahaha, lantak la dia nak marah ke apa. Saya memangnak resign pon.
If dia nak buang saya pon I like.

Hujan dah berapa jam ni, ni pon still hujan lagi tapi rintik2 la.
Sejuk..

Hihihi, usha web Etude. Ada dah barang dlm list saya ni.
Tak sabar nak  terjah Etude Sabtu nanti.
Sakit2 pon ada hati nak shopping kan.
Terapi  jiwa nama nya tu..

Okeyy.. daaaa~~~

No comments:

Post a Comment