Daisypath Anniversary tickers

Thursday 31 March 2011

Etude House Makeup's : Miss Tangerine Lip Tint

Salam,

Hai semuaa.. hahaha. Macam tak ckp nak bernafas je ni. Kelam kabut tol la beberapa jam tadi. Ngehngehngeh.Apsal? apsal? Cecite...cecite.. :P~

Hahhh, nak cerita la ni, tu yang jadi kelam kabutnye. Saya balik kerja tadi singgah my fav E.H. Sampai 2 je g mkn dulu kat Johnnys, before tu sesaja la gatal lalu depan EH, konon nak bagi blood presure mencanak2 naik excited. Gila lah. Pastu S.A 2tu nampak saya, lambai2 suh masok. Ye, isi perut dulu. Saya ni ada gastrik yang maha  dahsyat punyer. Kang Etude kemana, saya ke hospital lagik. Adoii ..tanakkk.

Dah makan. baru terjah EH. Kosong beb EH tadi, maybe malam kot. Ke memang orang len tanak masuk EH. sebab saya ada? Bagus2. Senang saya nak usha2 barang2 baru kan. Saya masuk2 je mata dah terpaku kat sini.. Hahaha..


 So, S.A fav saya pon, pung pang pung pang la pasal Miss Tangerine ni. Okey2, pastu  try la satu2 produk. Suka la.Berkenan kat lip tint. So rembat satu. Pastu tgk blusher lak. Blusher dia cream ok, dalam tiub tu. 3 kaler. Orange,Purple n Pink.. Okey dah suka satu kaler,. Tapi x beli. Tungguuuu... balik umah dulu, if terkenang2 kang  before tdor. Baru la datang balik beli. ahahah.. ko ni kenapa midorii? ehehhe


Pastu ni  eye shadow lak. Ade dua jenis jugak. yang atas tu cam biasa la. Bawah lak ade cream. Tapi saya tak minat yang ni... Ha nampak tak tepi tu. Ada dua lip tint. satu orange satu merah. Hujung skali tu.,err lupa la apa dia tapi lipstik kaler orange, warna nye akan  berubah sket ikut  suhu badan katanya. Tapi tadi x try pon. Sebab suhu badan agak panas. Takut jadi kaler hijau  lak :P~.

Pastu dah tade orang len dlm kedai kan., saya pon borak2 la, tanya itu ini pasal etude. Dorang layan je. Pastu dah bosan kot, main teka2 umur lak. Sme teka salah, sme ckp bawah 25, hello, muda sangat ke ahkak ni? Hahaha..Merepek2 je. Kesian husband saya, dok tegak berdiri tepi etude tu. dah cam pak gurd dah. sambil pegang plastik creepe. hahaha.. dah la tu, bayar2 sme nak blah tu, janji ngan dorang nak dtg lagi.. sabtu ni.. erhh datang lagik? nak hujung bulan kang ko makan je lah etude tu. ni cakap dlm hati sendiri.. padan muke :P







 Ini yang  rembat tadi. Tanak beli kunun, tau2 je satu paper bag dah penuh.. dushhhh diri sendiri.



Lip Tint ku.. <3 :P~







Ini hasil dari sabtu lepas sampai la ke hari tadi. Sudah2 lah tu.
 

T_____T


6 comments:

  1. owhhh tidakkkk!!! shopping etude lagiiiii..*pengsan*

    ReplyDelete
  2. hehehe.. pasni x nak bli dah.. sila lah percaya :P~

    ReplyDelete
  3. ala...akakk!!!jom la lagikkk!!! (tgah ade tanduk atas kepala) :D

    ReplyDelete
  4. wahhh...byknye duit akak niy....haha..best nyer da keje..boleh beli byk2...haha..
    akak pegy byk kali ke dlm seminggu...wahhha..yg ni mmg maha dashyat!berapa ratus rasenye dlm seminggu???x terkira olehku..haha..anyway,enjoy baca..actually mmg nak beli Miss Tangerine line ni..tp sbb xde duit punye pasal sbb dah berhabis kat skin food tp tape..next sem ade duit balek..haha..Miss Tangerine!!akak wat la review pasal Miss Tangerine ye..buatkn saya jeles by2 dulu baru terasa mcm nak sgt beli...hehe

    ReplyDelete
  5. MIA : Banyak x banyak lah, ade duit lebih leh la beli. Kalau dah minat kan, duit tu jadi no 2..Apa-2 pon, terpulang pada diri sendiri juga nak ke tak :).

    Kalau nak kira mmg banyak ratus juga . tapi akak anggap ni pelaburan. Untuk kecantikan diri sendiri juga.

    Kalau memang lalu depan E.H memang akan masuk. Kadang tak beli pe pon. just borak2 dgn S.A, dah slalu pergi, so boleh la nak borak2. Hihihi.

    InsyaALLAH, ada masa ti akak cerita pasal Miss T ni. Tapi akak x beli byk pon brg dari Miss T. So apa yang ada je lah yer.

    :)

    ReplyDelete
  6. hehe..sikit2 pun takpe..at least ade jugak..tgk akak post gamba die pun rase cam nak beli skarang!hahaxD..tapi sabar2.sabar2...

    ReplyDelete