Daisypath Anniversary tickers

Saturday 2 April 2011

Im happy today..but

Salam,

Hai, Happy Weekend Peeps.. :P

Ehemm, hari ni saya keluar lagi dengan my lil twins. hehehe. Kitaorang pergi Etude House lagi. OMG!!!.. Memang ni  betol2 gila lah. Seminggu ni berapa kali ntah saya ke Etude House. Sampai dah rasa mcm erhh, kalau kerja kat sini pon nice jugak kan.Hahaha..

Tadi saya keluar rumah dalam 10.++. Husband hantar. Kesian pulak paksa dia balik utk hantar. Nak bawa kereta tapi, still takut nak bawak kereta panjang. heheh Still tak lepas untuk u-turn depan Jusco tu. Scary..Janji dengan dijah tunggu kat Kepong Sentral. So dari sana amik cab..tak sampai 5 minit sampai dpn jusco..

Masing-masing tak amik breakfast lagi..so, kita pergi makan dulu la. Saya tanya dorang nak mkn kat mana, n  no idea. So kita ke Johnny's la. Hehehe, saya amik set nasi. Twins tu amik set tsteamboat. So kita mkn sambil borak2. Pastu saya cakap nak tgk wayang tak, dorang setuju. Bile dah lepas mkn, pergi beli tiket dulu. So ada satu jam nak  shopping kat Etude. hehehe.

Pergi etude, so bermula lah kegilaan masing-masing. Mencari barang diidamkan. Saya pulak. Hurmm.. tiba2 mood pon bertukar nak menjadi pembunuh bersiri je. Arhghhh tensionnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..Bukan, tension dgn twins tu. Tapi ade orang sms saya. Dia tu yang buat saya rasa hurmm.. tapayah cite la.. T_T..

End up, saya beli benda yang bukan saya nak beli. jadi blur pulak. huarghhhh..

Kita orang tengok movie Hop The Movie....I want Candyyyyyy....memang  enjoy abis la.

 


Dah abes, terus gegas nak balik. coz, Twins tu ada hal lain. takut lambat pulak dorang. So saya hantar ke taxi stand. Saya masuk balik jusco. Tunggu husband. Pastu saya ajak dia balik. bosan tak pasal2.Kesian pulak dia.. haihhhh memang spoill mood la..



hello beb.. you hurt me one more time.!!!

No comments:

Post a Comment