Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 17 May 2011

Menghitung hari... detik demi detik..

Salam,

Arghhhh tak sabar nye nak tunggu sampai hujung bulan.
Lepas tu saya adalah free. Bebas, lepas terbang tinggi mencari  angan-angan. Hhohohoh
Okey, sejak dari dua tahun lepas lagi saya tunggu saat ini.
Susah sebenarnya nak  menjadi kan impian satu kenyataan.
Banyak hal nak kene  ambil kira, masa, wang, tenaga.. mcm2.
Setelah  terjadi nye macam-mcm hal.
Jadi  kene betol2 set apa yang saya nak.
Tak boleh tangguh2 lagi.
Makin lama, makin boleh buat haku jadik gila.
Saya tau nanti, agak susah nak sesuaikan diri.
Tapi itu yang saya nak.
Saya nak masa saya sendiri.
Saya nak buat  angan-angan saya jadi kenyataan.
Jadi harus berani ambil langkah ini.
Saya  selalu  berdoa agar,
saya  kuat untuk mengharungi apa jua rintangan dan dugaan yang  datang.
Ini bukan kali pertama saya buat  keputusan  drastik ni.
Ini bukan kali pertama saya memperjudikan nasib.
Tapi saya yakin dengan apa yang saya buat.
Semoga Allah makbulkan doa saya.
Amin.!!!

Perkara pertama yang saya akan buat nanti .
Saya nak pergi cari sesuatu yang rasa dia dah makin jauh dari saya.
Nanti ada masa ada kekuatan saya story kat sini.
Kedua, saya nak kemas bilik tengah ni.
Sejak saya kawen hari tu, masih belom ada masa nak berkemas.
Nak buang apa yang tak patut.
Nak simpan apa yang patut.
Hadiah-2 kawen dulu pon masih belom digunakan.
T_T..
Betapa padatnya masa saya.
Nak berkemas ni kene amik mood.
Kalau cuti 2 hari nak kemas ..memang tak cukup.
Kene teliti betol2 apa nak dibuang disimpan.
Coz banyak  lagi barang2 yang masih  elok.
Husband cakap saya suka kumpul Sampah.. T_T
Ini bukan sampah la, ini kenangan.
okey ada banyak lagi wishlist nak buat nanti.
Tapi x boleh  nak cerita sangat lah.
Sebab orang tu dah tahu my blog.









Saya ada blog lain kat sana. ngehngehnegh..
Sini update pasal Etude House je lah.. T_T

No comments:

Post a Comment