Daisypath Anniversary tickers

Thursday 5 May 2011

Etude House : Anniversary Special Weekend Deal's

Salam...



Arghhhh tension btol tengok promo ni.
Hahahaha..
Sebab nya saya baru je beli 3 set Petite Bijou Cotton Snow tu.
Skali promosi pulak. 
Hishhhh...

T__T


Tadi  Etude Fav saya tu call.
Barang yang saya  nak tu dah ada.
Then ingat tak  entry pasal Miss Tangerine Lip Tint tu?
Hahh, dorang dah tukarkan  Miss Tangerine Lip Tint yang  bucuk masyamm dengan yang baru.
Lepas tu dorang  g tau ttg promosi.
That time saya blur , kat office kan.
Sebelah ni si LEMPENG ngah  kene sawan Bab1.
So  tak berapa  concentrated sgt la.
Saya dgr S.A cakap  print voucher kat FB.
Hahaha.

So tadi balik kerja, saya singgah lah EH.
Ambik barang  saya tu, dapat Miss Tangerine Lip Tint baru.
Lepas tu  booking kan Petite Bijou tu sedozen.
Sweet Heart Series 5 set.
Ni utk Wendy Peach Beam Blusher -1 @ RM12 seketol..
Sedap woo tone suara dia..
Hehehe..

Esok  petang balik kerja baru pergi ambik.
Coz tadi saya x ckp cash.. T__T miskin dah haku skang ni..
And esok ada lagi nak tambah barang.
Mesti cakap saya  gila ni kan????
Bukan  saya punya la semua tu.
Ni kawan2 order, cousin &  officemate.
Takkan haku nak pakai  sampai 12 set kot.
Agak2 lah kan.
T____T
Esok gua akan jadi santa claus heret guni kuar dari Etude House.
Hohohohoho...!!!


No comments:

Post a Comment