Daisypath Anniversary tickers

Saturday 28 May 2011

Etude House : New Arrivals

Salam,

Just  a quick update ...!!!
Tadi petang saya singgah  Etude House kejap.
Nahhh.. ada beberapa product baru sampai.


Blusher : Face Color Corset.
Ada empat color.
Hujung yang  choc tu. Untuk shading.
Saya suka yang dua-2 kat tengah tu.
RM29.90.
Blusher sahaja. Takde puff / brush
So kene guna brush / puff sendiri lah untuk blusher ni.
Saya belum beli lagi ni.
Tadi pun kelam kabut jer.
Kawan saya singgah beli skincare.
Nanti lah dah ok sikit saya pergi terjah lagi :)

Selain  blusher ni, ada BB cream,Eye mask sheet, facial cleanser, Hand lotion.



BB Cream Total Age ni mahal gila wooo. RM90.00++
Datang dengan satu color je. Tak sesuai untuk skintone yang ala-2 Halle Berry.
So lupakan aje lah Bb ni. T___T.
Bau dia x sedappp..



Open Eye Mask Sheet tu pulak. RM15.90
Saya tak pasti apa fungsi nye. Tadi tengok gitu-2 je.
Yang kaler2 dalam tiub comey ni .
Facial Cleanser ada 5 jenis.
Setiap satu ada bau dan  vitamin lain-lain.
RM16.90.
Kecik je, macam hand lotion collagen tu. "_*.

Wish list saya sekarang ni,
Saya nak  beli Darling cream.
Tapi  price adalah mahal.
So kene tunggu dia turun harga atau disc nanti.

Bulan Jun nanti ada lagi sale. 
Tapi tak banyak lah.
Untuk make up- 20%
Skin care 10 %.
Sekarang punya sale lagi ok dari yang bulan Jun nanti.


ALOHAAAA..!!!







Okey...
Ni bukan quick update...
Ni dah long update..
K lah bye!!!


T____T

No comments:

Post a Comment