Daisypath Anniversary tickers

Monday 18 April 2011

Etude House : Ini yang terakhir...

Salam


Hari ni mood saya tak berapa baik.
Sebab saya tgh benggang dgn LEMPENG kat office saya tu.
Saya dapat MC dari hospital.
Dia boleh cakap saya beli MC.
Ikut hati, haku lipat je LEMPENG tu.
Huhuh..
Macam saya heran sangat dah nak kerja kat situ.
Haku nak resign la weii..
Ko buat la kerja tu  sendiri.
Arghhhhh..benci ..benciiiii..
------------------------------------------------------------------------


K, Tukar mood lah....
Benggang2 pon takde guna..
Meh layan Etude House ..
Hahaha..
Saya pergi amik BB Cream yang saya booked semalam.
Baik hati betol S.A Fav saya tu, siap  offer nak booked kan saya..
BB Magic Cream SPF30 tu.



<3 <3 <3

 BB Magic Cream SPF 30, Aqua Cure Gel Cream, Lip Pacth & Chin Patch


Akhirnye dpt juga beli BB Magic Cream SPF30 yang saya in love sgt tu,,.. :P
Saya print 5 keping E-Voucher tu.
Gila ke?
Bukan saya nak beli semua pon...
Kawan office saya ada kirim beli BB tu.

Aqua Travel Kit & Mini Size U Trial Kit

Isi Perut Travel & Trial Kit

Saya suruh dia buat  dua resit
Then dapat 2 stiker.
Maka dengan ini 2 Passport saya dah full.
So, saya buka Passport baru..
<3 <3 <3
....

Oh yer, Travel Kit tu kan.. ada dua tau.
Satu Aqua Cure Kit..
Lagi satu Moistfull Collagen.
Bukan 02 White cam dlm gambar tu yer.

Trial kit pulak, ada Mini Size U
dengan 02 White tu.
Saya  x amik yg o2 white coz saya ada 12 bungkus sample lagi. 
Hahahah.. Saya lagi suka Astringent tu
--------


Cukup lah tu Shopping Etude untuk bulan April ni.
Seyes wooo.. saya dah tatau apa nak beli dah.
1/2 dari  produk kat etude tu saya dah ada.
kang ada lak cakap haku  ni riak  lagik..
hoi  ni jujur lah.. jujur tau?
hahahaha

Saya ada target baru okey..
Saya nak saving untuk  barang yg saya idam2 kan tu.
Kehkehkeh.. 
Limited Edition tau..
Harap2 dapat lah saya  beli  barang tu..
*pray*

7 comments:

  1. huwaaa!!! nak trial kit tuh!!! (T.T)

    ReplyDelete
  2. Diana :

    cepat2 pergi E.H.. BB magic cream spf tu best tau diana.. hr ni pakai bb cream mix dgn bb balm sket..

    ReplyDelete
  3. bb cream baru dah rasmikan belum?..best tak kak?..upload pic cepat hahahaha =)

    ReplyDelete
  4. ALIA :

    sudah rasmi dah pagi tadi. akak mix sket dgn bb balm. best gile.. ok2 nanti akak update entry bb tu k.. sabo22..

    ReplyDelete
  5. yeke,macam mana akak mix dgn bb balm?..tunjuk ajarku sifuuu..huhuhu...ok2,saya sabar menanti kih3

    ReplyDelete
  6. Hi Missspring :

    Etude House ada beauty passport. Dengan setiap pembelian RM30 ~ akan dapat satu sticker. Penuh kan 20 sticker dalam beauty passport & baru leh dapat RM50 cash voucher.

    ReplyDelete