Daisypath Anniversary tickers

Thursday 21 April 2011

Free Campbell’s Instant Soup...

Salam..

Hari ni saya MC.
Huahuahua.. MC sampai minggu depan.
Padan muka LEMPENG tu.
Saya off Hp hari ni..

Oh pagi tadi,
Saya dapat  satu parcel dari Pos Laju.
Orang Pos Laju ni ketuk pintu macam nak roboh je.
Kuat gila..


Hari tu saya ada main game dengan CampBell's kat FB.
Tag 7 org kawan.
Then isi form ttg details kita.
Untuk dapatkan sample dari Campbell's

The free Campbell’s Instant Soup are fast disappearing..
If you haven’t gotten yours yet, you don’t know what you’re missing out on…
You don’t wanna be the only one in town not enjoying
a warm cup of delicious soup.. ;-)
60 more minutes & very limited samples left…. http://apps.facebook.com/soupsample/


Dapat surat chenta skali :P~

 Saya dapat Cream of Mushroom
Makan dengan roti bakar sedap ni.
Yummmmeeeyhh!!!.


Tatau lah ada lagi ke tak free sample ni. 
Coz dia nak bagi kat 2000 org je.

--------------------------

Saya dah try sebungkus, makan dengan roti bakar baru jap tadi.
hari ni saya seorang je kat rumah.
Tak masak.
N tade apa pon yang boleh dimakan.
Huahuahua.. pemalas tol nak masak.

Tetiba lapar lak.
So panas kan air,
tatau roti sapa kat dapur tu?
Hahaha.. adik saya punya kot.
So  amik  2 keping then  toast.
Cicah dengan Campbell's Soup.
Burpp.. Alhamdulillah..


No comments:

Post a Comment