Daisypath Anniversary tickers

Thursday 7 April 2011

My Etude House Haul again..T_T

Salam,


... entry utk 2 April' 11  .. follow juga yang ni im-happy-todaybut

Hai,

Sabtu baru ni kan, saya keluar lagi dengan Lil Twins.  Dorang nak pergi E.H lagi. Kali ni  saya ajak dorang pergi E.H kat Metro Prima.. Tak payah cerita banyak la.. Memang banyak pon di shopping oleh mereka. Saya skit je...T_T . Saya mana reti shopping banyak-2 ni. Tak pandai :P~ .(sila muntah...)


Ngehngehngeh,, sikit je kan.
Shower Ball tu saya beli utk husband. Tapi dah blk rumah. Alaaa kenapa pink sangat ni tak sesuai la utk dia. Tape biar saya je lah guna. Hahahah.. So saya bagi shower ball body shop kat husband.



Re-stock : Green tea Nose Patch
Petite Darling Eye Shadow
Miss Tangerine Sweet Shower Lips : #3 Miss Sunny Tangerine
Shower Ball
Peach House Sponge
Errr. ada lagi brg tertinggal, lupa nak amik gambar.




Free : Happy Teatime Aloe Vera Cleasing Foam
BB Cream 
Nite Cream

No comments:

Post a Comment