Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 26 April 2011

Etude House Makeup's : Milk Screw Lip Balm

Salam,

... dah la, simpan dulu cerita  rebel person tu..

Hari  ni  pergi kerja. dengan mood huru hara.
Nak nangis pon ada. 
Saya x pakai pape make-up pon.
memang muka  mintak kene  sepak je pepagi tu.
Hahahah..

Sebab kan  memang niat tu tade nak pergi kerja.
So saya  x kemas pon  bag saya. 
Saya lupa nak masukkan Lip balm dalam bag.
Saya ingat  mmg ada. Tapi saya lupaaaa...
yang saya dah keluarkan  semua  barang2 dalam bag.. 



 Milk Screw No.2 Apple Milk & Milk Screw No.5 Mango Milk

Milk Screw No.5 Mango Milk

My favorite lip balm ever!!!..
Sangat2 suka, coz dia dpt melembabkan bibir saya yang sentiasa kering,  
due to my bad health. T_T.
Selain  minum air sebanyak yang mungkin.
Sejak saya pakai ni lebih kurang 3 minggu kot. 
Jarang  sekali bibir saya mengelupas atau berdarah.
Jap2 saya apply lip balm ni ke bibir. 
Hihihi.. rasa dia best, ada rasa manis2 sket. Nice smell..!!!
Saya beli lip balm ni dekat E.H T.S hari tu masa 1st time jumpa Dijah.
Harga Lipbalm ni RM10 for two.
Saya pon tatau napa dia jual camni. Maybe utk habis kan stock kot.
Harga setiap satu RM8.90 x silap.
Tujuan beli that time pon.. err tatau la. sebab murah kot. 
Hahaha..
Dia ada 5 jenis.
Tapi saya rembat 2 ni.

Ekceli saya ni tak suka pakai lip balm. Sebab mcm berminyak bibir.
Rasa bibir tu mcm tebal. Tak suka-tak suka.
Tapi bila dah pakai.. erhh sukaaa nye.
Sampai bawak kemana2. Saya simpan lip balm ni dlm poket. 
So saya pergi mana2 pon saya boleh apply lip balm.
Hahah, mcm addicted lak.

Rasa mcm nak pergi E.H lagi la nak bli 
Milk Screw ni buat stock.
Tapi hari tu tgk kat E.H fav saya tu dah tade mende ni.
Ermm..
Ada lagi satu, tapi saya x nak pakai lagi.
Saya nak guna lip balm tu sampai habis baru buka yang baru.



-----------------------------------




2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Saya ada yg merahhhhh tuuuuu~!huhu..taste die mmg sedap..setiap kali apply je rase cam nak jilat...hehehehhe...tp dah habis...huhu

    ReplyDelete